Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Η Cosmote βραβεύτηκε στα φετινά Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πλεατών, για την εκπαίδευση των ανθρώπων της στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Η βράβευση της Cosmote στην κατηγορία Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση του Πελάτη (Customer Service Training - Μεγάλος Οργανισμός) αποτελεί αναγνώριση της πελατοκεντρικής της φιλοσοφίας, αλλά και της έμφασης που δίνει ο Όμιλος ΟΤΕ στη διαρκή εκπαίδευση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων του. "Προτεραιότητα για τον Όμιλο ΟΤΕ είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη.

Θέλουμε να του προσφέρουμε μια ξεχωριστή εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής μαζί του, για να συνεχίσουμε να είμαστε η Νο1 επιλογή του για ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Γι'αυτό επενδύουμε σταθερά στη συστηματική και πιστοποιημένη εκπαίδευση των ανθρώπων μας,", δήλωσε ο Αθανάσιος Στράτος, Executive Director Εξυπηρέτησης Πλεατών του Ομίλου ΟΤΕ. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώθηκαν για 6η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

 

<