Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Στα 1,96 δισ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα έσοδα τριμήνου της Coca Cola HBC, βελτιωμένα κατά 5% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο, παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, που επηρέασαν τους όγκους πωλήσεων του κλάδου σε όλες τις αγορές. Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 1,1% στο τρίμηνο ή κατά -0,1% εάν εξαιρέσουμε την εξαγορά της σερβικής Bambi.

Οι πωλήσεις προϊόντων με χαμηλή και μηδενική ζάχαρη αυξήθηκαν κατά 21,4%, καταδεικνύοντας τη δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς. Αύξηση κατέγραψαν τα έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγμα τική βάση κατά 3,4% ή κατά 2,3% εξαιρουμένης της επίδρασης που είχε η εξαγορά της Bambi. Η καινοτομία ενίσχυσε την αύξηση του μεριδίου αγοράς και συνέβαλε στην ανάπτυξη κατά 3,7 μονάδες βάσης στο τρίμηνο. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC, «για το σύνολο του έτους, είμαστε ικανοποιημένοι από την επιτάχυνση που παρατηρούμε στο τέταρτο τρίμηνο, η οποία μας δίνει την πεποίθηση ότι το 2019 θα είναι μια χρονιά ισχυρής αύξησης των εσόδων μας σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και καλής ανάπτυξης των περιθωρίων κέρδους». Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, ισχυρή δυναμική αναπτύσσεται στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες, έχοντας κερδίσει μερίδιο τόσο όγκου όσο και αξίας, στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών στο τρίμηνο. Στην κατηγορία των χυμών καταγράφηκε πτώση του όγκου πωλήσεων κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό.