Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Η "ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" ξεκίνησε την άνοιξη του 2010, με στόχο την τόνωση της ελληνικής αγοράς, μέσα από την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού. Ήταν η πρώτη φορά που ο ιδιωτικός τομέας προσέφερε αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες του στο κράτος, στη βάση της αντίληψης, ότι ο τουρισμός, ως ο δυνατότερος τομέας της ελληνικής οικονομίας, τη στιγμή ακριβώς αυτής της οικονομικής κρίσης, έχει ανάγκη της μεγαλύτερης δυνατής ενίσχυσης.

Έτσι προτάθηκε στο Υπουργείο  Πολιτισμού και Τουρισμού, αλλά και στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μεγάλης επικοινωνιακής καμπάνιας με στόχο την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Η καμπάνια αυτή είχε το σύνθημα "Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας".

Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία SpotJWTκαι περιελάμβανε 3 τηλεοπτικά σποτ (με αντίστοιχες καταχωρίσεις) εμπνευσμένα από στίχους τριών κορυφαίων Ελλήνων ποιητών- Οδυσσέα Ελύτη, Γιάννη Ρίτσου και Λορέντζου Μαβίλη.

Η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας της "ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" σχεδιάστηκε με την ευγενική χορηγία της GaramondDesign.

Η καμπάνια συνεχίστηκε με  6 τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά  σποτ (με τις αντίστοιχες καταχωρίσεις), τα οποία στοιχειοθετούν το πρόσωπο της Ελλάδας, ξεκινώντας από τον πολιτισμό μέσα από το Μουσείο της Ακρόπολης, την κουλτούρα μέσα από τον «ξεχασμένο-ρομαντικό» θερινό κινηματογράφο, την ελληνική φιλοξενία και εστίαση, τον θαλάσσιο τουρισμό, μέσα από την ιστιοπλοΐα, καθώς επίσης το διεθνώς αναγνωρισμένο ελληνικό κρασί και τις παλιές παραδοσιακές τέχνες, όπως η αγγειοπλαστική.